ABS - The Smell of Success

In een wereld die zich steeds meer ontwikkelt naar een kennis-, creativiteits-, diensten-, belevings-, netwerk- en flexibiliteitseconomie, zijn gedreven mensen in de ‘frontlinie'*), energetic employees, van het allergrootste belang.
Maar ook omdat het tot voor kort moeilijk was om voldoende goede mensen te vinden en te binden, en omdat het dat binnen niet al te lange tijd weer zal zijn. Dit is de FARE-challenge: to Find & Attract and Retain & Engage the right (amount of) employees & partners.

Mensen worden áángetrokken door een goede sfeer en ze gedíjen in een goede sfeer; een sfeer waarin ze vertrouwen voelen, en geluk - ofwel een Arousing Business Scene, een ABS. Niet toevallig staat die afkorting ook voor AntiBlokkeerSysteem...

In 'ABS - The Smell of Success' ontdek je waarom een ABS zo belangrijk is, hoe je kunt vaststellen of daar sprake van is en hoe je een ABS kunt creëren. Het zal je niet verbazen, maar de ABS staat of valt met leiderschap; leiderschap op elk niveau. Hoe en de rest lees je in het ABS-document.

 

*) Lokale fabrieken, winkels, bankvestigingen, uitzendvestigingen, overheidsbalies, ziekenhuizen, zorg resorts, contact centers, warehouses, verkoopvestigingen, de onderhoudsmonteur, de thuiszorgster, museums, sportparken, in het vliegtuig, in de trein, ... you name it. Plaatsen, de gékste plaatsen en momenten, waar contact is met (mogelijke) klanten - of leveranciers of partners of belangengroepen -, afstemming, vragen, conversatie, dienstverlening, service, een relatie. 

Er zijn nog geen reacties op "ABS - The Smell of Success"