Heb jij ook zo'n MOOI (werk)merk?

Belangrijk én makkelijker dan je denkt!

Iedereen kent of - zelfs - 'heeft' wel een merk (in het Engels: a brand) waar hij / zij behoorlijk of zelfs he-le-maal knettergek van is. Dít (klik op het logo) is een fantastische plek om eens in merkenland te grasduinen - welke merken scoren, en...

Lees verder →

Reageer op dit artikel (0 reacties)

Deel dit idee:
Deel op Linked inDeel op NuJijtoevoegen aan EkudosVoeg dit artikel toe aan MSN Reporteremail

Uw belofte

"Many of the world's most successful businesses are triumphs of story-telling more than anything else."

Hm, mooie formulering van The Economist's Schumpeter. Hij noemt vervolgens Marlboro, Jack Daniels en Ben & Jerry's. En had natuurlijk ook nog Disneyland, Google, Starbuck's, Apple, Camel,...

Lees verder →

Reageer op dit artikel (0 reacties)

Deel dit idee:
Deel op Linked inDeel op NuJijtoevoegen aan EkudosVoeg dit artikel toe aan MSN Reporteremail